-
Koszyk jest pusty
-
x
Zakupy OnLine na allino.pl
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gra Kocia klątwa
| Wpisz swój adres e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni |
| Cena przesyłki | 12 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Zostaw telefon |
Kocia klątwa
Znajdź właściwe słowo - we właściwym momencie!
Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj - starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy!
W tej niebanalnej grze skojarzeniowej starasz się zdobyć więcej punktów niż przeciwnicy, podając właściwe hasła i dając wskazówki, które pozwolą odgadywać je innym. Kluczem do zwycięstwa jest bystry umysł i mądre dawkowanie kolejnych podpowiedzi.
Na czym to polega?
- W każdej rundzie jeden z graczy będzie wymyślał podpowiedzi dla pozostałych. W tym celu odkrywa pierwszą kartę z puli i wybiera hasło do odgadnięcia.
- Tył kolejnej karty wskazuje, ile podpowiedzi ma do wykorzystania aktywny gracz. Zależy mu, by pozostali odgadli hasło na podstawie dokładnie takiej liczby wskazówek.
- Swoich podpowiedzi udziela pojedynczo. Muszą składać się one dokładnie z jednego słowa i być wyraźnie związane z hasłem, którego dotyczą.
- Jeśli hasło zostało odgadnięte na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile określono na karcie, punkty otrzymuje zarówno odgadujący, jak i podpowiadający. Jeśli komuś udało się odgadnąć hasło szybciej, sam zgarnia nagrodę.
- Podpowiedzi muszą być związane z hasłem. Jeśli większość grupy uzna, że wskazówki gracza były zbyt mało precyzyjne, otrzyma on kafelek kociej klątwy. Ta przechodnia kara sprawia, że jej właściciel straci 4 punkty pod koniec gry.
- Zwycięża osoba, która zgromadzi najwięcej punktów po dwóch kolejkach podpowiedzi.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To prosta i angażująca gra imprezowa, w której nieustannie lawirujemy między naprowadzeniem innych na nasz tok myślenia a próbą skierowania ich myśli na inne tory... przynajmniej na jakiś czas.
- Wspólna zabawa ze skojarzeniami doskonale pobudza naszą wyobraźnię i pozwala jeszcze lepiej poznać pozostałych i uczestników.
- Na kartach znajduje się aż 880 słów, co razem ze specjalnym mechanizmem ograniczenia wyboru aktualnego hasła zapewnia mnóstwo unikalnych rozgrywek.
| Informacje o produkcie | |
| Nr katalogowy |
18367 |
| Rodzaj | Rodzinne i towarzyskie Gry karciane |
| Min. liczba graczy | 3 |
| Max. liczba graczy | 6 |
| Czas gry | 30 min |
| Wersja | Podstawa |
| Wersja językowa | Polska |
| Wymagania wiekowe | od 12 lat |
| Materiał | Tektura |
| Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
| Produkt na baterie | Nie |
| Baterie w zestawie | Nie |
| Zasilanie | Nie dotyczy |
| Akcesoria w zestawie |
|
| Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 10 x 16 x 4 cm |
| Oznaczenia | |