-
Koszyk jest pusty
-
x
Zakupy OnLine na allino.pl
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gra Neuroshima Hex 3.0: Desert Tribe
| Wysyłka w ciągu | 3 dni |
| Cena przesyłki | 12 |
| Dostępność |
Mało
|
| Zostaw telefon |
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki
Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
Opis fabularny armii
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.
| Informacje o produkcie | |
| Nr katalogowy |
NHDESTR |
| Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne |
| Min. liczba graczy | 2 |
| Max. liczba graczy | 4 |
| Czas gry | 30 min |
| Wersja | Dodatek |
| Wersja językowa | Polska |
| Wymagania wiekowe | od 13 lat |
| Płeć | Dziewczynki Chłopcy |
| Produkt na baterie | Nie |
| Baterie w zestawie | Nie |
| Zasilanie | Nie dotyczy |
| Akcesoria w zestawie |
|
| Oznaczenia | |