-
Koszyk jest pusty
-
x
Zakupy OnLine na allino.pl
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gra Neuroshima Hex: Wiremen (PL/EN)
| Wpisz swój adres e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni |
| Cena przesyłki | 12 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Zostaw telefon |
19. Armia do Neuroshimy Hex
Wiremen, czyli Druciarze, to armia do Neuroshimy Hex, której asem w rękawie jest technologia. Specjalne, układane poza obszarem gry żetony boostują jednostki Druciarzy, a Sztab ma zdolność inspirowania jednostek do wykonania dodatkowych manewrów, które mogą przechylić szalę zwycięstwa.
Cienie Molocha
W trzewiach Molocha przetrwała społeczność, którą z braku lepszego określenia nazwalibyśmy ludzką. Zbuntowane cyborgi, zbiegli mutanci, potomkowie badaczy i zwykłe niedobitki, dzięki cyborgizacjom i podkradzionym Maszynie zasobom, toczą walkę o przetrwanie.
19. armia
Druciarze są dziewiętnastą armią rozszerzającą Neuroshimę Hex, ponadczasowy klasyk, który w 2025 roku obchodzi 20. urodziny!
Technologia
Żerowanie na maszynach ma swoje plusy Zagraj ten potężny, nowy rodzaj żetonu poza planszą, by wzmocnić wszystkie swoje jednostki w rzędzie.
Inspiracja
Czasami wszystko, co zostaje, to wola przetrwania... Odpal Inspirację Sztabu, by wybrana jednostka zyskała zdolność ruchu, odepchnięcia lub roszady.
Ewakuacja
Gdy wszystko zawodzi, trzeba spieprzać Jednostki z cechą Ewakuacja po zniszczeniu pozwala zwinąć inną jednostkę z planszy na wierzchu stosu dobierania.
| Informacje o produkcie | |
| Nr katalogowy |
NHWR |
| Rodzaj | Planszowe Strategiczne i ekonomiczne |
| Min. liczba graczy | 2 |
| Max. liczba graczy | 4 |
| Czas gry | 30 min |
| Wersja | Podstawa |
| Wersja językowa | Polska |
| Wymagania wiekowe | od 8 lat |
| Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
| Produkt na baterie | Nie |
| Baterie w zestawie | Nie |
| Zasilanie | Nie dotyczy |
| Akcesoria w zestawie |
|
| Oznaczenia | |